לופט לבר מצווה

"לופטנזה" ברוכים הבאים

מקום למסיבות ברמה אחרת!

לופטנזה לופט לבר מצווה בצפון ובקריות – נבנה בקפידה יתרה כדי להיות הלופט היפה והמאובזר ביותר בארץ ונבנה בסטנדרטים גבוהים מהמקובל בשוק

לופט לבר מצווה של לופטנזה: אצלנו זה מצווה לחגוג

בר מצווה זה אחד האירועים המשמעותיים והחשובים ביהדות, היום שבו הנער חוגג את יום הולדתו ה-13 והופך מנער לגבר. מעבר לכך, מדובר בטקס מעבר שעל פי ההלכה הנער מקבל על עצמו את המצוות ש-ה' נתן לעם היהודי לפני אלפי שנים שזה כשלעצמו מרגש במיוחד גם עבור הנער אך גם עבור משפחתו. יחד עם זאת, עם ישראל הוא עם מאוד מגוון ולכל אחד ואחת יש את הדרך שלו לשמור על המסורת היהודית, ולכן כשמדובר בבר מצווה, לא מעט אנשים בוחרים לציין את האירוע בדרכים שונות ובעיקר לארגן חגיגת יום הולדת חגיגית ומושקעת במיוחד לכבוד נער הבר מצווה. ובכן, אם עסקננו באירועים חגיגיים ובעיקר באירועים בלתי נשכחים כגון בר מצווה, אחת הדרכים להעניק לילד אירוע של פעם בחיים כיאה למעמד זה להזמין לופט למסיבת בר מצווה. הסתקרנתם? בואו נמשיך.

לופט לבר מצווה בצפון: חברת לופטנזה נעים להכיר

חברת לופטנזה מקבוצת שיקשוק המתמחה בשיווק אביזרים למסיבות בכל רחבי הארץ משנת 2005 אשר בבעלותה מספר חנויות למסיבות באזור הצפון, היא החברה המובילה בארץ להשכרת לופטים לאירועים. בין אם מדובר בבר מצווה, ימי הולדת, מסיבות רווקים/רווקות, ערבי קריוקי ,מפגשי חברים,ימי הולדת לבעל ,ימי הולדת לאישה ,מסיבות הפתעה, ימי גיבוש, או כל סיבה אחרת למסיבה, הלופטים של לופטנזה מתאימים לכל אירוע. מעבר לכך, כל הלופטים של החברה נבנו ועוצבו ברמה הכי גבוהה שיש על ידי אנשי המקצוע המובילים בארץ בתחום העיצוב והבנייה, ותוכננו במיוחד כדי להעניק לאורחי הלופט אירוע מלא בפינוקים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. לכן, אם ברצונכם להעניק לנער הבר מצווה אירוע שונה, חגיגי, ובעיקר מרהיב, הלופט לבר מצווה של לופטנזה הוא בדיוק המקום לעשות זאת.

מה תמצאו בלופטים של לופטנזה?

ראשית, תוכלו לבחור בין לופט בצפון המרהיב או לופט בחיפה, בירתה התוססת של מחוז הצפון. כל הלופטים ממוקמים באזורים מבודדים ומרוחקים מאזורי מגורים כך שלא תצטרכו לדאוג מתלונות של השכנים וממגבלות רעש. כמו כן, בכל לופט יש תמצאו סנוקר שיש מקצועי ,חדר שינה ענק ומרווח המיועד לעד 12 מיטות ,גקוזי מפואר 64 גטים עם מפל מים מרהיב ,חצר ענקית שבהחלט כולה להיות מוקד הערב עם עמדת גריל משובחת ויוקרתית ,מטבח מאובזר בציוד החדשני ביותר ,מערכת שמע קריוקי משוכללת ,סוני פלייסטיישן 4 פרו לפי הזמנה (מאוד מתאים למסיבת ברו מצווה, פשוט תשאלו את הבן שלכם!), וגם את חוף הים במרחק הליכה, כך שתוכלו ללכת ולהנות בחוף נקי ויפייפה כמו שרק בצפון אפשר למצוא בסיום האירוע בלופט עצמו.
מדוע הלופט להשכרה של לופטנזה מומלץ לאירוע בר מצווה?
ובכן, מסיבת בר מצווה בלופט של לופטנזה יכולה להתחיל באירוע עם אורחים רבים ומגוונים כולל חברים של המשפחה, וחברים של הנער החוגג. במהלך האירוע כל האורחים יכולים להנות מהמתקנים האיכותיים של הלופט או מערב ריקודים משגע ופשוט להנות מכל ההפתעות והפינוקים של הלופט. לאחר מכן, בשעות הלילה המאוחרות, החגיגה ממש לא חייבת להסתיים ואפשר להמשיך ולחגוג כל הלילה ואף להנות מהנוף הקסום של הצפון, ובעיקר מהאווירה הייחודית שהוא מציע. כמובן שמי שהתעייף מכל החגיגות פשוט יכול ללכת לנוח בחדר השינה בזמן ששאר החבר'ה ממשיכים באירוע ואולי אף נהנים להם מאיזו תחרות קריוקי חברית. מדובר באירוע שפשוט סוחף את כל מי שמגיע אליו, אך הכי חשוב, מעניק לנער אחד ומיוחד, ערב בר מצווה שעליו הוא עוד ידבר שנים רבות.

תמונות מלופט שלנו

במה הלופט שלנו מאובזר?
במקום תמצאו שולחן סנוקר שיש מקצועי
חדר שינה ענק סגנון האח הגדול עד 12 מיטות
גקוזי מפואר 64 גטים עם מפל מים מרהיב
חצר ענקית הכוללת עמדת גריל מפוארת
מטבח מפואר ומאובזר
מערכת שמע קריוקי מהמתקדמות בעולם
סוני פלייסטיישן 4 פרו לפי הזמנה
אביזרים למסיבות, אירוח מפואר ועוד מגוון הפתעות...

באמצע השבוע

1500
  •  
לופטנזה

לימי חמישי

2000
  •  
לופטנזה

ימי שישי וערבי חג

2500
  •  
לופטנזה

לופט למסיבת בר מצווה בחיפה

לופטנזה היא המקום לחגיגת אירוע ברמה אחרת, הגיע הזמן לשדרג, לתת את הטוב ביותר. כאשר מארגנים אירוע בין אם זו יום הולדת או בר או בת מצווה חשוב לבחור במקום איכותי המתאים למספר האנשים המוזמנים ולמקום המעניק מעבר למתקנים הקיימים בו גם שירות ברמה הערכית ושירות המעניק ערך מוסף ללקוח, אנו מאפשרים לכל לקוחותינו לרכוש לא רק את הלופט שהוא רוצה, אלא גם ליהנות ממחירים ללא מתחרים על אביזרים למסיבות ואירוח בלחיצת כפתור, ארגון של כל האירוע שלך בקלות זו האופציה הכי טובה שמקלה על מארגן האירוע להתרוצץ מרכישה לרכישה כדי לרכוש את כל מה שצריך למסיבה. 

נשמח לתת לכם טיפים לארגון אירועים מהידע והניסיון שצרבנו במשך השנים, מבטיחים לכם שתוכלו לסגור את כל הפינות כי כבר ארגנו לכם בדיוק מה שאתם צריכים לחגיגה.

לופטנזה הינו לופט בצפון הנמצא באזור המרוחק מדירות מה שמאפשר לכם לחגוג מבלי לפחד מרעש לשכנים או לבתים צמודים כמו שקורה לעיתים במקומות אחרים שסוגרים לטובת אירוע. אם כבר חוגגים אז עושים זאת עד הסוף, לא נזהרים בעוצמת המוזיקה, הדיבורים והרעשים הנלווים. יש מסיבה טובה יותר מהעובדה שאף אחד לא יתלונן מסביב ויהרוס לכם את האירוע? כמובן שאין!

כפי שקראתם דאגנו להכל, למוזיקה, לדברים הכיפים, לחצר מפנקת כדי לנשום קצת אוויר, לאביזרים שישדרגו לכם את החגיגה ולשקט מהסביבה. חשוב לנו להדגיש שלופטנזה, לופט שמעניק לכם את הכל בלחיצת כפתור, מתאים לכל סוג של אירוע ולכל גיל.

צרו קשר